19 Nisan 2013 Cuma

Yeğenimle Deliler Gibi Seviştim


Sizlere daha önce yeğenimle deri kıyafetlerle yaptığım seks hikayemi yazmıştım iki gün önce yani salı günü alışveriş yapmak için öğlen yola çıktım yolda erkek kardeşimin karısı renatayı gördüm renata esmer azeri asıllı balık etli bir kadındı ayak üstü konuştuk bana kız kardeşime uğrayacağını söyledi bende geleyim senle dediğimde tedirgin oldu bende bozuntuya vermeden iyi deyip ayrıldım oradan ama aklıma şüphe düştü acaba yeğenim onunla da mı yatıyordu çünkü ben yeğenime aşık olmuştum hemen kız kardeşimi telefondan aradım nerde olduğunu sordum bana çarşıda olduğunu söyledi ben de ona sana gelecektim deyince sen git bize mehmet evde ben 1 saate gelirim dedi bende tamam dedim düşündüğüm gibi renata yeğenimle yatacaktı ben de zaten yeğenimi ve onun koca sikini özlemiştim eve gittim siyah deri pantolon ve ceketimi giyindim mehmetin evine gittim zili çaldım açmıyorlardı hemen renatayı cep telefonundan aradım kapıyı açmalarını ne yaptıklarını bildiğimi ve tek bir şartla kız kardeşime söylemeyeceğimi söyleyince kapıyı açtılar renata da benim gibi siyah deri bir ceket ve deri pantolon giymişti.
Daha önce benim yaptığım gibi yeğenimle fetiş seks yapıyordu içeri girdim renata yeğenimi ellerinden yatağa bağlamıştı bana belgin biz daha bir şey yapamadık. Ne olur kız kardeşini bizi söyleme dedi ben de ona senin hiçbir şeyden haberin yok ben senden önce mehmetle yattım yani ikimizde şu an onu istiyoruz beraber yatalım onla dedim renata da bana benden hızlıymışsın dedi ve şimdi mehmet ikimizin seks kölesiydi hemen mehmetin sikini açtık aynı anda sikini yalamaya başladık mehmetin siki ikimizin dudaklarının arasında yalayıp öpülüyordu siki kazık gibi dikildi sonra taşaklarını emmeye başladık ikimizde deri pantolonlarımızın fermuarlarını açtık ben amımı mehmetin ağzına dayadım ve yalattırıyordum renata ise onun sikine oturup hızlıca zıplıyordu mehmet hem amımı hem de deri pantolonumu yalayıp öpüyordu yeğenim tam bir deri fetişiydi renata ise koca sikin üstünde zevk çığlıkları atıyordu önce ben mehmetin ağzına zevk sularımı akıttım daha sonra renata boşaldı ama hala mehmet onun içindeydi mehmet daha sonra spermlerini renatanın amının içine bıraktı daha sonra ben renatanın amındaki spermleri yalayıp temizledim daha sonra ben koca sikin üstüne oturup zıplamaya başladım.
Tabi Renata ise amını mehmete yalatıyordu. Ben çok zevk alıyordum sevdiğim adamın siki yine amımdaydı daha sonra ben ve renata boşadık mehmette tüm spermlerini amıma attırdı daha sonra mehmetin ellerini çözdük ikimizin de deri ceketinin fermuarlarını indirdi memelerimizi emmeye başladı daha sonra renata ve ben onun sikini emmeye başladık siki sertleşince önce benim memelerimin arasında siki git geller yaptı sonra renatının memelerinin arasına soktu daha sonra ise tüm spermlerini memelerimize attırdı renata ve ben birbirimizin memelerinin üstündeki spermleri yaladık renata hala çok azgındı deri pantolonuyla mehmetin kucağına oturup götünü ona sürtüyordu mehmet deri fetişi olduğu için siki hemen etkilenip yeniden kalktı renata ve beni kapıya doğru dayadı ve arkamıza geçip bir onun amına bir benim amıma sokmaya başladı sonra sikini ikimizin agzına dayadı ve ikmizin yüzüne boşaldı daha sonra yıkandık 15-20 dakika sonra kız kardeşim geldi biz deri giysilerimizi çıkarıp normal kıyafetlerimizi giydiğimiz için hiçbir şeyden haberi yoktu yeğenim ikimizi de mutlu etmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder