20 Nisan 2013 Cumartesi

toplu taşıma aracında seks

SLM BEN Ç…. İZMİRDE OTURUYORUM 18 YAŞINDAYIM Ç…..I EML DE OKUYORUM HER GÜN EWE 120 NOLU OTOBÜSLE DÖNERİM OTOBÜSE BİNDİM burda konuya giriyorum kızın biri tam önümde duruyordu üstünde sıkıdarbir badi altında ise mini bir etek vardı.yavasca ve etrafı süzerek elimdeki defterlerle götüne dokunmaya basladım sıcacık sanki yanıyordu götü yumusacıktı belliki o ince etegin altından tanga giymiştiben dukundukca o hiç tepki vermedi bu beni dahada cesaretlendirdi ve daha fazla baskı yapmaya basladım götüne hiç sesini çıkarmıyor yüzü kızarmaya baslıyodu oda istiyodu sikim kazık gibi olmus pantlondan dısarı fırlayacak gibiydi elimi cektim ve sikimitam göt dudaklarının arasına bastırmaya basladım oda kendini bana doğru bastırıyordu sikim götünün arasına girmişti deligine girmrsi için aradaki tek engel mini eteği ve tangasıydı zevk aldıgını kudurdugunu götünü sıkıp bırakmasından anlıyordum artık dayanamıyor götüne iyice yükleniyorum ben yüklendikce oda kendini daha fazla bana bastırıyor götünü saga sola kımıldatıyor iyice bana yaslanıyodu eteğini hafif yukarı cektim ve ilimi altından amının üztüne götürdüm kilotu ıslanmıstı yana sıyırdım ve oksamaya basladım parmagımı amının derimliklerine sokuyordum çok sesiz bi sekilde ohhhhh ohhhhhhhh diye inlediğini duyabiliyodum artık içine girmek için sabırsızlanıyordum yavasça etegini yukarı kaldırdım hava karardıgı için kimse bişey görmüyodu şöpör otobüsün ışıklarının da hepsini yakmamıştı sanki bizi düşün müştü etegini uçlarını pantolunumun kemer kısmına sıkıstırdım ve sikimi dışarı çıkardım inananımıyordum bi kızı otobüste okadar kişinin içinde sikecektim elini arkasına attı ve sikimi avuçlarının arasına aldı sıvazlamaya basladı öyle güzel oksuoduki sikim patlamaya hazır bi volkan gibiydi kafasını cevirip yavasca artık içime gir dayanamıyorum dedi ve hafif öne egildi sikim sıcacık götüne bütün çıplaklıgıyla temas ediyodu tangasını yana sıyırdım ve sikimin basını amına dayadım ve bikerede yüklendim ahhhhh diye bi ses çıktı okadar sıcaktıki amının içi sanki sikim kaynar suya girmiş gibi hissettim amının suları bacaklarına süzülüyodu hafif gitgellerle kimseyi uyandırmadan yaklasık 10 dakika kadar böle devam ettik artık dayanacak halim kalmamıştı ve içine boşaldım o dabenim ardımdan bacaklaını birlestirerek öle bir sıktıki kendini onunda boşaldıgını anladımsikimi amından çıkardım hemen elini arkasına atıp sikimin etrafıdaki spermlerimi elieyle iyice temizledi ve elini çekip agzına götürdü ve onları yalayıp yuttuki orda bizi gören ler hemen bağırmaya başladı şöför arabayı kenarı çekti ve kavga war zanne dip kapılarıda açtı yakaçacaktık yada karakola gidecektik kızın elinden tuttuğum gibi otobüsten fırladık koşmaya başladık ve ordan uzaklaştık arkamızdan geln yoktu biraz sahilde dolaştıktan sonra tel nolarımızı alıp ayrıldık we artık her zaman buluşuyoruz bu yaşta bi karım oldu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder