20 Nisan 2013 Cumartesi

orospu ev kadını

HERKES BİR KEZ OLSUN TATMALI  slm

eminim ki böyle bir site de daha uzun süre beklemektense siteye giriş

amacınıza ulaşmak istiyorsunuz, hemen başlıyorum.


Bostancı da arkadaşlarla biraz eğlenmek için girdiğimiz bar da bütün

kızlar bizi gözleri ile resmen yiyorlar dı; tabi yanımızdaki masada

çılgınca eğlenen grıptaki kadınlar için de durum farklı değildi

Dans ederken adeta şow yapıyor ve bizi çıldırtmak için tüm

güzelliklerini sergiliyorlardı

Uzun bacakları ve dolgun dudakları olan esmer bayan bi ara pistte

partnerini bırakarak bana döndü bu müzikle sonlanınca oturduk

Oturduğu yerden şova devam etti.Kısa mininin altında neler olduğunu

göremiyordum ama bacaklarını hafifi aralayarak adeta magmaya davet vardı.

Yine hoş bir partinin çıkış saatleri yaklaşmıştı

İçkinin verdiği keyifle biraz da yüksek sesle arkadaşım Berkeye geceyi

yalnız tamamlamaya niyetimin olmadığını söyledim ve ortak arkadaşımız

pelini aradım.

Ama şansım pek yok gibiydi tüm ısrarlarıma rağmen Peline ulaşamadım.

Bu arada karşımda ki afet bir çırpıda bana doğru uzanarak telefonun da

Bluetooth varsa aç dedi.Bir yandan olayı anlamaya çalışıyor diğer

yandan telefonla uğraşıyordum

Gelen kartvizitte adı telefonu ve küçük bir not vardı

Arkadaşından kurtula bilirsen birazdan kalkacağız bizi takip et.


Durumu kafamda toparladıktan sonra arkadaşıma ayrılmamız gerektiğini

söyledim ve hep birlikte kalktık.

Yanında ki erkekten nasıl kurtulacağını merak ediyordum

Araba sahil yoluna çıktı ve maltepeye doğru devam ediyordu, birden

telefonum çaldı arayan Sinemdi ve arabada kinin eşi olduğunu beraber

eğlendiği kişinin de eşinin geceyi renklendirmek için davet ettiği dostları

olduğunu barda bizi görünce eşine geceyi benimle paylaşmak istediğini

eşinin de uygun bir dille yalnız gitmeleri gerktiğini anltınca

rahatladım.

Eşi biraz fazla alkol aldığı için arabayı kontrol etmekte

zorlanıyordu.Arabayı uygun bir yere park edip benimle devam etmelerini önerdim.

İlk cebe girdik Sinem yanıma eşide arkaya oturdu.

Adının İrfan olduğunu rahat olmamı söylerken bize yaktığı sigaraları

uzattı.

Sinem minisyle gerçekten harikaydıten rengi çorapları içinde o muhteşem

bacaklarını izlemek beni tahrik etmeye yetti.

Ben İrfanla sohbet ederken Sinem bana dönmüş bacaklarını okşuyordu.

Böyle bir kadının yanın da araba kullanmak gerçekten zordu.Daha fazla

dayanamadım ve İrfan işilerinden söz ederken ben Sinemin bacaklarını

okşuyordum

Sinem gözlerini kapatmış tadını çıkarmaya çalışırken yarın Pazar bu

gece uzun olsun dedi.

Ellerim resmen yanıyordu harika bacakları okşuyor hedefe yaklaşıyor ama

dokunmuyordum, İrfan kendimizi rahat his etmemiz için uyuyor gibi

yapıyor ve başını yana çeviriyordu.

Sinem ellerimi göğüslerine ordan da dudaklarına götürdü istediklerini

anlatmak ister gibi parmaklarımı yalıyor ve dilini harika kullanıyordu.

Bu arada uzanıp fermuarımı açtı zaten çoktan hazırdım ve dudaklarından

BU HALE GETİRMEK İÇİN BÜTÜN BİR GECE UĞRAŞMAMAK NE GÜZEL DEDİ

ve çılgın konçertoya başladı

her defasında dudaklarını ve dilini kullanarak köküne kadar ağzına

alıyor dışarıya doğru çıkartırken de dişlerini his edebileceğim kadar

sıkıyor ve hafifi canımı yakıyordu.O benim canım yakarken poposunu ve ordan

vaginasını okşayan elim aynı sertlikle vücudunda hareket ediyordu o

dişlerini hisettirdikçe bende parmaklarımla ona aynı acıyı tattırıyordum

çıldırmış gibiydi

Aldığı zevkten inliyor ve sertliği artırıyordu bu sırada vaginası göl

gibi olmuştu ordan aldığım ıslaklıkla poposunu yumuşatıyor ve aynı anda

alabileceği her yerinden beni içine almıştı orta parmağımla G noktasını

titretirken sarsıla sarsıla boşalmaya başlamıştı poposunu öyle bir

sıktıki parmağımı hareket ettiremiyordum ve bende orgazm olana kadar

bırakmaya hiç niyetim yoktu yaklaşık 10 dakika devam ettikten sonra bende

resmen patlar gibi boşaldım bu on dakika boyunca Sinemin titremeleri hiçi

durmadı ve hayatında ilk defa orgazm zincirini tatmış oldu kendimize

gelip yola ve İrfana baktığımızda; Pendiğe varmıştık ve İrfan cidden

sızmıştı

Hemen en yakında ki çorbacıya gittik ve kendimize gelmek için karnımızı

doyurduk.Çünkü bu geceyi olanlarla sınırlı tutmak istemiyorduk

Ve bu kez İrfanla çılgınlıkların zirvesini zorlayacaktık

Sinemlere doğru giderken arabayı İrfan kullanıyor bende zevk çılgını

yaptığım kadının göğüslerini ilk kez tadıyordum

Birden İrfana dönerek

“İrfan senin adına üzülüyorum Berk gibi birini HAYATINDA BİR KEZ OLSUN

HERKES TATMALI ” dedi ve hep beraber koptuk.


Çılgın ama seviyeli keyifli bir hayat sizlerin de olsun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder