20 Nisan 2013 Cumartesi

olgun kadın hikayeleri

Merhaba benim adım gurkan 25 yaşındayım 1.80 boyunda 75 kiloyum fazlada olmasa yakışıklıyım anlatacağım hikaye benim başımdan 1 ay önce geçti bizim bir bakkalımız var ve bende akşamları babama yardıma giderdim ve yine birgün yardıma gittim bakkalda dururken bi müşteri geldi 40 yaşlarında iri ve dik göğüslü çok ta acayip kalçaları olan bi müşteri mahalleye yeni geldiğini söyledi ve bir sigara istedi parasını verip gitti ve ben ongünden sonra hep onun saatlerin de dükkana gelir onu baştan aşağı süzerdim oda hep farklı elbiseler giyerdi sonra birgün yine dükkana geldi ve damacanayla su istediğini ama nasıl götüreceğini söyledi babamda serkan sen götür dedi işte beklediğim fırsat gelmişti hemen damacanayı yüklenip kadını takip ettim eve geldik ve ben çok yoruldum kadın teşekür etti ve gel biraz dinlen sonra gidersin dedi bende hemen kabul ettim içeriye geçtik adının nermin olduğunu ve yanlız yaşadığını söyledi sonra beklede çay içeriz dedi bende hemen kabul ettim sonra mutfağa gitti ve 2 dk. sonra beni çağırdı benden üsteki çaypaketini uzatmamı söyledi bende uzandım ve vücudum ona temas etti benim ki hemen taş gibi oldu sonra verdim ve içeriye geçtik ve muhabbet etmeye başladık sonra hava çok sıcak ben bi duşa gireyim gelecem dedi ve duşa girdi ben dururmuyum hemen anahtar deliğinden onu izlemeye başladım ve sikimi sıvazlamaya başladım sonra tam çıkacakken hemen içeriye geçtim sonra içeriye bi girdi altın da adeta patlıyacak gibi bir eşofman üstünde ise t-shirt vardı ve sütyen giymemişti memelerinin uçları belli oluyodu sonra bana kız arkadaşın varmı dedi bende yok dedim ve hiç milli oldunmu dedi bende utanarak olmadım dedi kıyamam sana dedi ve geldedi bu duş beni kesmedi beraber duş alalım dedi sonunda istediğim olmuştu hemen kabul etti ve banyoya gittik önümde soyundu bayılacak gibi oldum bana da soyun dedi bende hemen soyundum vaaaavvv dedi seninki anlaşılan çok azmış dedi ve birden yalamaya başladı bende o irigöğüslerini ellemeye başladım sonra elimi tutarak amına götürdü amı tertemiz traşlıydı ve alev alev yanıyordu yalamaya başladım ben yaladıkça o başımı aşağı bastırıyordu sonra yatak odasına gitti bana yat dedi ve üstünde zıplamaya başladı o zıpladık ça ben kendimden geçiyodum ve göğüslerine boşaldım 2 dk sonra oda bşaldı ve artık hergün sikişiyoruz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder