20 Nisan 2013 Cumartesi

okulda sex hikayeleri

merhaba sex hikayeleri sakinleri, ben lise son öğrencisiyim ve yaşım 18, kız arkadaşım benden bir ay küçük ve oda 18 yaşında , sizlere okullar kapanmadan bir gün önce yani perşembe günü kız arkadaşım pelin ile okulun tuvaletinde yaşadığımız mükemmel anal sex anımı anlatacağım, olayı anlatmaya başlamadan önce şunu belirtmek istiyorum , kız arkadaşımın adı pelinde değil ama gerçek ismini vermemek için ben pelin diyerek anlatacağım bilginiz olsun,


her neyse dediğim gibi perşebe günüydü ve yemek saati idi,  okulda o saate kimse yoktu, öğle arası olduğu için herkes yemekteydi yada dışarıdalardı, pelin ile kızlar tuvaletine girdik ve girer girmez öpüşmeye başladık , içeride biri varmıydı yada yokmuydu umurumuzda değildi, ikimizde çok azmıştık ve biran önce sikişmek için zor duruyorduk, pelinin dudaklardan yapıştım ve boş tuvaletlerden birine soktum, kız dudaklarını öpmeye başladığım andan itibaren inlemeye ve söylenmeye başladı,


çok azdım aşkım sik beni sik beni, kimse gelmeden biran önce işime gir diyordu, ben o sözleri duydukça deliye dönüyor ve okşadığım memelerini daha sert sıkıyordum, zaman zaman canının acıdığını söylüyordu ve bende elimi memelerinden hafif çekmeye yelteniyordum ama çekme lütfen devam et, canım acısa da sakın durma , senin olmaya hazırım aklına ne geliyorsa yap bana diyordu, bende elimi tekrar memelerine yapıştırıyor ve sıka bildiğim kadar sıkıyordum,


bir süre sonra da memelerinden elimi çektim ve pelinin tazecik amcığına götürdüm, eteğini yukarı doğru sıyırdım ve külotunun üzerinden amcığını okşamaya başladım, memelerini sıktığım gibi amcığını da avuçluyor ve pelinin canın yakıyordum ama kız bir defa sex için hazır olmuş, ne yaparsam yapayım kendini benden çekmiyor ve yarağı yemek için sabırsızlanıyordu, amcığını da bir süre deliler gibi okşayıp sıktıktan sonra hadi artık içime gir lütfen dedi ve arkasını dönerek eteğini yukarı doğru kaldırdı, sonrada beyaz külotunu dizlerinin üzerine kadar indirdi,


sonra parmaklarının üzerine tükürerek göt deliğinin üzerine masajlar yapmaya başladı, ufak ufak okşuyor ve götünü benim için hazırlıyordu, ben amcığından sikeceğim zannediyordum ve peline seni nereden sikmemi istiyosun aşkım diye sordum, oda tabiki arkadan gireceksin, ben bakireyim ve önden girmene izin veremem dedi, bende tamam aşkım sen nereni sikmemi istersen oranı sikerim dedim ve göt deliğini parmaklamasını bir kaç saniye izledim, bir kaç parmak darbesinden sonra birazda olsa göt deliği açılmıştı,


o parmakları ile göt deliğini açarken bende sikimin üzerine tükürüyor ve kayganlaşmasını sağlıyordum, bir süre sonra pelin götünün deliğinden parmaklarını çıkardı ve sikimi sıkı sıkı tutarak götüne dayadı, sonra bana hadi sok içime dedi, bende bir kaç denemeden sonra pelinin göt deliğini yırta yırta içine girdim, o anı görmeniz gerekiyordu aslında, kızın canı o kadar çok yanıyordu ki bağırmamak için üzerindeki süveteri dişlerinin arasına soktu ve sıkı sıkı ısırmaya başladı, o halleri gözümün önünden gitmiyor inanın, zaten o davranışları yüzünden ben daha sert sikiyordum ve acı çekmesi bana zevk veriyordu sanki,


pelini o gün tuvalette beş dakika kadar götünden siktim ve boşalmak içinde göt deliğini kullandım, şimdi yarı yıl tatiline girdiğimiz için ikinci bir sex deneyimimizi okulların açılmasına saklıyoruz,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder