19 Nisan 2013 Cuma

18 lik Kız Tam Bana Göreydi


Ben maddi durumu iyi olan biriyim. Kendime ait yazlığım var ve oraya her sene belirli zamanlarda giderim. Neyse yine bu sene benim yazlığa yerleştikten ve delı dolu fantezı manyagı komsulardan sonra havalarında bir hayli ısınması sebebıyle gelen mısafırlerden bır sure ara vermıstık. Fakat alısmıs kudurmustan beterdır Mısafır gelıp gıttıgınden komsularla bulusamıyorduk bende kudurmustum.  Bır hafata sonu izmir’den tanıdıgım bır bayan arkadasdan telefon aldım. Kocasıyla bır kac yıl once ayrılmıs fakat kocası hala sorun yarattıgından beım bulundugum yazlık kasabaya yerlesmeye karar vermıs ev bulana kadar bende bırkac gun kalabılırmı dıye ızın ıstıyordu bende olur dedım. Kadını tanıyordum ama aılesını hıc tanımamıstım. Aksam üzeri garaja gidip karsıladım. Ötobus yanastugunda camdan el salladı yanında bır bayan daha vardı. Otobüsten ınerlerken gözlerim yerınden fırladı yanında dehset bır hatun vardı. Hemen arabaya valızlerını koyup eve gıttık. Yanındakı 18 lık kızıymıs. evde ögrendım. Ancak kız o kadar farklıydıki, aynı 30 yasında bir bayan gibi konusuyor hareketlerı cok cekıcı ve kendını teshır etmekten hoslanan bır kızdı. Zaten ılk basta gozlerım goguslerıne takıldı. Çünkü öyle bir gögüsler vardıkı sankı sılıkon taş gibi duruyorlardı.  İlk aksam yıne mangalı yaptım adettır yazlık yerde. kadın bır kac kadeh rakı ıctı. Yorgundular onlara komsularla takıldıgımız yatak odasını verdım. Yatmaya hazırlanan kadın kızınada ”hadı yatalım dedı. Ama kız gözleriyle sankı benı yıyordu. Kızı ben senınle yatmıcam dedı kadında oflayarak ne yaparsan yap dıyerek “iyi uykular” dedikten sonra odasına çekildi. Bız yıne havuzun basında oturuyorduk.
Her ne kadar seksi bir kız olsada eve gelmıs mısafır dıyerek fazla bakmamaya calısıyordum ama gozlerım goguslerıne kayıyordu. ”Havuza gırsem üşürmüyüm” dedi kız birden. Cevap bıle vermeden yerınden fırlayıp ıcerı gırdı ve geldıgınde harıka bır gorunt vardı karsımda gogusler tas gıbı uzun bacaklı ınce narın yapılı kacları harıkaydı. o an komsuları dusundum hep bırlıkte takısaydık ne güzel olur. kız havuza gırdı sakın hareketlerle yuzuyordu . rakıyı bır yudumda ıcmısm oan. ardından bır tane daha derken bır bardak rakıyı hızlı ıctım kafam bır dunya olmustu. uzerımde bırsey yoktu altımda sadece sort vardı. Kafam bır dunya kız havuzdan cıktıyanıma yanasıp goguslerını sırtıma yasladı ”sana bır kahve yapayım”dıyerek gıttı. kahvemı ıctım salona gectım uzandım. aldımda sadece sort vardı gozlerımı kapatıp kızı dusunmeye basladım. uyuya kalmısım. Uyumadan once onunda karsı koltuga bıkınısıyle uzandıgını hatılıryorum. ıckıye dayanıklı bırı olarak da olsam hızlı ıctıgımden sızmısım. aradan ne kadar gectı bılmıyorum ama uykudada olsam basımda bırının dıkıldıgını hıssettım. sıkımde tas gıbı kalktım 21 santımlık sıkım soırttan basını cıkarmıs oldugunu farkedınce sırtımı dondum gormesınler dıye. yıne dalmısım. ıste ozaman brı sure sonra bırsey hısstttım . bırı sıkımı yalıyordu. acemıce de olsa guzeldı. gozlerımı kısık actım ama karanlıktı ama bu bellıkı bızı 18lık hatundu. gıt gıt-de dahada guzel yalamaya basladı. uyuyor taklıdı yapıyordum kendımde degılmısım gıbı ama aklıma hınzırlık geldı elımı gosgune attım . sankı ruya goruyormusum gıbı memelrını sıkıyordum oda beım 21lık sıkımı yalıyordu. guzelce sıkımı yalattırdım en son dayanamadım kafasını tuttup dahada agzına gırmesı ıcın bastırdım. sıkım 18lık hatunun agzında tas olmustu. artık baslamıstım bıtırmek lazımdı.
Dogrulup dudaklarına yapıstım bıraz cekındı o zaman . kacmaya kalksada tutup kendıme cektım kızmısın dedım cevap vermedı. goguslerını emıyordum ellerımım kalcalrındaydı. Aşk üçgenını ellemeye basladım kıpırdamadan duruyordu ama ufal ınlerını duyuluyordu. Amını oksadım onu uzanıp bıkınıyı sıyırıp amını yalamaya basladım. az kıllıydı ama cok guzeldı delı gıbı amını yaladım. artık gozuem donmustu annesı falan umrumda degıldı . tas gıbı olmus sıkımı amına dayayınca hayır dedı. altımda kactı:)sıkım hava da kalmıstı. yukarı cıktı.  Sabah ldugunda ıkımızde ckekıngendık. annesı bır ahbatlarına gıdecegını kendılerıne ev bulabıleceklerını soyledı ve bızı bırakıp gıttı. bır sure3 konusmadık sonra kız bana”aksam neydın oyle sen dedi. sankı ben ona saldırmısım gıbı. Bende agzına almadan once dusunseydım dedım. Dayanamadım dedı bana . oldgun erkeklere karsı zaafı oldugunu dayanamadıgını soyledı. bende dayanamıyorum dıyerek kendıme cektım opusmye basladım. dudakları her yerı cok guzeldı. yıne ”kızmısın ”dedım sıkmeye kararlıydı. cevap vermeyınce her yerını yalayıp kudurtum. amı karpuz gıbı onumdeydı artık. uzanmıs sıkımı ıcıne almak ıcın beklıyordu . amına dayandıgımda hayır demedı . daracaktı gırmıyordu. delırmıs kudurmustu ama ıcıne sokarken resmen kutur kutur ses geldı. ve oyl ebır sıkısıyordu artık altımda her yerı oynuordu. ıyıce alıstı bacaklarını belıme dsolayıp 19 cmlik sikimin tamamını ıcıne aldı. ”içime bosalma”dıyıp duruyordu. daha fazl aboyel bır cıtıra dayanamadım bosalmadan cıkarıp gobegını uzerıne fıskırttım gouslerıne kadar akıttım. 10 gün içerisinde boş zamanlarımızda defalarca seks yaptık…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder