20 Nisan 2013 Cumartesi

hamile kadını siktim

Maerhaba ben gamze 16 yaşidayim ankaradan yaziyorum. Okulda yan sinfta olan burak la aramiz çok iyiydi. Birgün yazili sorularimiz ayni olduğu için burak bize geldi. Ben kapiyi açtim ve karşimda beni delice süzen burak vardi çünkü benim üzerimde açik mavi bir badi(dar olduğu için göğüslerime yapişiyordu)ve altimda ise üzerinde yildizlar olan kot bir mini etek. Çok tahrik olduğu belliydi. Neyse benim odama ders çalişmaya geçtik ben yatağimin üzerine uzanip kitabimi okuyordum oda masada idi arkasina dönüp bana bir bakarmisin dedidiğinde gözleri fal taşi gibi olmuştu çünkü eteğim gerildiğinden neredeyse amim gözükecekti ben baktiğimda dikatimi yarraği çekmişti işimi bitirip tekrar yatağa . dönerken gözleri götümde idi ben ona bu böyledir yakişiklim dediğimde o iyice tahrik olmuştu. Ben tekrar yatağima uzanmiş ken burak yerşnden kalkip birden yataağin ucuna geçti ve yatağin üzerine çikarak 20cmlik büyümüş yarrağini kalçalarim ortasina gelecek

şekilde üzerime uzandi ben ne yapiyorsu burak deiğimde bana işte ders çalişiyorum hayatim dedi ve bende ona pekala yakişiklim dedim. Ve ben ona yüz üstü dönerek birbirimizi soymaya başladik. Ve 10-15 dakika o benim memelrimi yalarken bende onun sikini sivazlamaya başladim. Daha sonra 69 pozisyonuna gaçtik. Sanki amimi yalarken vakum gibi yaliyordu. Onun siki iyice taş gibi olmuştu ve benimkide tam kivamina gelmişti birdrn beni yatağa yatirarak içime girdi ve benim bakireliğim bozuldu yatak tamamen kan oldu. Ve beni yarim saat iyice bi siktikren sonra içime boaldi ve tüh dedi bemde önemli değil yakişiklim dedim. Sora bana seni birde götünden sike bilirmiyim dedi ve ben biraz düşündükten sonra tamam dedim ve masada duran kiremi aldi ve ilk önce benim götümü ve sorada kendi sikine sürerek yavaşça sokmaya başladi ve birden hizlandi ben o anda bir çiğlik attim ki iyice tahrik olup hizlandi ve beni böyle 45 gk kadar sikti. Ve birlikte banyoya gittik beni orada da bi kaç posta siktikten sonra o evine gitti . ve bende bir iki hafta sonra hamile kaldiğimi anlamiştim. Evet arkadaşlar benim hikayemde böyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder