19 Nisan 2013 Cuma

Bardaki Doğum Günü Partisi


 Ben 25 yaşında yakışıklı esmer kavruk bir gencim. Bir barda çalışıyorum. Aslında Türkiye de Doğdum Büyüdüm Ama Sonradan Başka Bir Ülkeye Taşındık.Ben Ailem İle Ayrı Evde Oturuyorum çalıştığım barın 100 metre kadar mesafesinde oturuyoruz. Bu Ülkede 4 yıl geçirmiştik ve artık alışmaya başlamıştım. Bir gün Barda Doğum Günü Partisi Yapılacaktı Patron Hazırlıklara Başlayın Falan Dedi.Bar Baya Büyüktür yani, şöyleki çalıştığım bar 100 kişi kapasitelidir.Gelenlerin üniversite kesimi olacağını da Söyledi. Önümüzdeki hafta Geleceklerdi Biz Bazı şeyleri Hazırlamıştık ve O gün Geldi Pasta Balon falan Hepsi Hazırdı Ve yavaş yavaş Gelmeye Başladılar Bizim Patronun Ailevi Sebeplerden Dolayı Burada Olmayacaktı.Bende Dahil 6 Personel Vardı Hepsi erkek ve benden birkaç Yaş Büyüklerdi.Herkes Gelmiş Parti Başlamıştı Yaklaşık 30 35 Kişilerdi Çoğu Kızdı Ve Çok Sexi Giyinmişlerdi.Başkası Gelmesin diyede Kapıları Kapatmıştık neyse İçkiler Falan derken Herkes Eğleniyordu.Aslında Bize Pek Birşey Düşmüyordu Gelip Bir İçecek isteyip gidiyorlardı.Ben Çok Kötü Azmıştım Kızları Görünce Ordaki Arkadaşa söyledim ve oda biraz benim yerime baktı.
Bende Tuvalete Gidip İşimi Gördüm Bir 15 20 Dakika Çıkmadım.Çıktığımda İse Gözlerim Fal Taşı Gibi Açılmış Olanları İzliyordum Doğum Günü Partisi Sex Partisine Dönüşmüştü. Personellerin Buna İzin Vermemesi Lazımdı Ama Baktığımda Hespi 2 şer Tane Kız Beceriyordu Herkes alkolik bir şekilde sex yapıyordu. Tuvalet Yukarı Kattaydı. Balkon Gibi Bir Yerden Herkesin Ne Yaptığını Görebiliyordum.Sonra Aşağı İndim Yanıma dört Tane fıstık gibi hatun geldi Kıyafetleri Duruyordu Ama Islaktı Ve Memeleri Meydandaydı Hemen Dudağıma Yapıştılar Ve Arkadaki Boş Koltuğa Oturtular ve Biri Üstüme Çıkıp Sikimin Üstünde Tepinmeye Başladı Digerleride Dudağıma Yapışmışlardı.Yanımdan Kalkarak ve show yaparak soyunmuş vaziyette Karşıma Geçtiler ve Yanıma Gelip Fermuarımı Açıp Sikimi Yalamaya Başladılar 15 dakika boyunca hepsi emdi ve ben Kalkıp Üzerimdekileri Çıkarttım. İş Umruda Degildi Artık Patron Görse Hepimizi Kovar.Neyse Altım Birini Sırt Üstü koltuğa Yatırdım Diğerinide Onun Üstüne yatırdım memeleri Birbirlerine Değiyor ve Öpüşüyorlardı.Ben Biraz Sikimin Üstüne Bira Döktüm Altakinin Amına Üstekinin Götüne Girip Çıkıyorum Diger İki Kızda Aynı Pozisyona geçti.
Aynı Anda dört hatunu birden doyuruyordum. Hepsini Üzerine İçine Boşaldım İçlerinden En Çıtır Olanı Aldım Kucagıma Ayakta Amına Girerken Arkadan Bir Erkek Yalaştı Kızın Götüne Girdi Kız Aramızda Tost Oldu Kız iki Tane 18 cmlik sikimi aynı anda Yiyordu Ben Kızın Amına Diger Erkekte Kızın Götüne Boşaltık Kızı Koltuğa Bıraktım Kısa Süreli Baygınlık Geçirdi Kalkıp Başka sik aramaya gitti. Bende Çıplak Şekilde Bar Dolaşıyorum Boş Kızları Beceriyorum.O Gece Saat sabaha doğru 5 e Kadar Parti Sürdü Kimsede mecal yoktu. Boşalmaktan seks yapmaktan dolayı yorgun argındık hepimiz. Yavaş Yavaş Gittiler Ve Kimse Kalmadı Ben En Az 10-15 kere Boşaldım Heralde Hal Kalmadı Ama Daha Barı Temizlecektik Diger 6 Kişi İle Baktım Hepsi Sızmış Zar zor Kaldırdım Her Taraf Bira Döl Bira Şişeleri İle Dolu Ogün Patron 1 Gibi Gelecekti Biz Başladık Patron Gelene Kadar Anca Temizledik Patron Geldi Ve Biraz İzin İstedik Akşam Burada Olun Dedi Dün Ne Yaptığımızı Sorun Ben Hiç 4 Kadar Eğlendiler Gittiler Dedim Doğum Gününü Organize eden Kişi Geldi Parayı Ödemek İçin Önce Bizi Söyler Falan Diye Çok Korktuk ama tabi sandığımız gibi olmadı onun hiç kendisinden haberi yoktu ve ücreti ödeyip çekip gitti. Bizde keyifli bir şekilde mışıl mışıl gözlerimizi yumup uyuduk… Güzel bir anıydı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder