20 Nisan 2013 Cumartesi

annem sex hikayeler

Annemle size olan ilişkimin son hikayesini yazacağım bı akşam annemle oturur ken birden kapı çalındı benım arkadaşlar birden içeri daldı neyse mecburen mısafır ettım annem çay yapıp getırmıştı oturup konuşmaya başladık annem içeri gidince benım arkadaşlar hadı olum kalk karıya gıdelim dedi benım aklıma korkunç bır fikir geldi olum dedım karıya vereceğiniz parayı bana verin size hayatınızın fırsatını vereyım tamam dedıler ben annemle yatacaksınız deyınce şaşırdılar ama hepsının hoşuna gııttı ama dedım bende sıkıcem hep beraberdedım tamam dedıler annem gelınce yanıma oturdu puşların hepsı annemı nasılsıkeceklerının hesaplarını yapıyorlardı ben annem ı ayaga kaldırıp eteğini aşşağıya ındırdım annem utandı ve sınırlendı neyapıyorsundıye bende kes be daha ne istiyorsun sana hayatının şansını verıyom bizim arkadaşlar fırlamasıyla annemın ustunu başını parçaladı hemen işe koyuldular annem kımıldayamıyordu hemen bırı alta yatıp annnemıde ustune yatırdı bırıde arkaya geçip annemı çatırçatır sıkıyolardı dığer arkadaşta sıvazlıyodu ama onunkını gorunce korktum rahat 25 lık vardı ve ebaya kalındı neyse annemı dıger arkadaşlar 2 saat ıyı ce bı sıktıkten sonra annemın içine boşaldılar ama ne boşalma annem yeter dıyecektıkı yarra gorunce ırkıldı fakat daha sonra hemen atılıp sakso çekmeye başladı daha sonra arkadaş malı annemın amına yavaş yavaş sokmaya başladı annem halıları parçalıyodu ama zevkten kuduruyordu gıdıp gelmeler hızlandıkça annem zevkın doruklarına ı-ulaştı fakat arkadaşım doyumsuzdu hemen bı hareketle annemın arkasına geçtı veitelemeye başladı annem yerı göğü yırtıyor yalvarıyordu içine tamamını aldı ama gotu paranparça oldu gıdıpgelmeye başladıktan saonra annem bırden egıştı ve sıkın amım gotum sızın gıbı delıkanlılara feda olsun annemı o akşam dolbanyosu yaptırdık 6 saat boyunca annemı aralıksız sıktıler arkadaşlargıtıkten sonra annemı yataga yatırdım sesı bıle çıkmıyodu benımkını çıkartıp bı skaso çektırdım ve bıguzel am zıyafetı çekıp annemı banyoda yıkadım annemın gotu ambar gıbı olmuştu okoca gotu mosmor olmuştu bende hemen elımın gırebıleceğini duşunup sokmöaya zorladım ve gırıyodu obur elımıde amına soktum sonra çıkarıp bıde orda domaltıp annemı ıt gıbı sıktımmmm byeee


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder