19 Nisan 2013 Cuma

Kuzenimi Öyle Görünce Deli Oldum


Merhaba arkadaşlar adım Yusuf Bursa’da oturuyorum arkadaşlarla sık sık bursada bara pavyona takılırız. Sex hikayeleri okumayı çok severim ve bu yüzden yazmaya karar verdim. Neyse askerden yeni geldim. Recep, Uğur ve Niyazi ile yine bir akşam bara gittik,recep bana kız arkadaşıyla evde buluşacağını yanında ise kız arkadaşı olacağını söyledi,sende gel gizlice eve girceğiz macera olur ve tadı çıkar dedi,heyacan ve abazılığın tavan yaptığı andı ve kabul ettim,bardan kafalar kıyak çıktık arkadaşım Recep ise devamlı telefonla konuşuyor kız arkadaşına seni şöyle sikcem ağzına boşalcam,şunu yapcam bunu yapcam diye telefonda sex yapıyordu,recepin kız arkadaşı,beni pek fazla tanımıyordu ama recepe grup yapalım diyormuş bende kabul ettim,zuhallerin evine geldiğimizde,kapıdan içeri gizlice girdik heyecan ve korku bir arada ama yarrakta dimdik,içeriye girdiğimde kuzenim berna yarı çıplak duruyordu. Birbirimizi gördüğümüzde şok olmuştuk.
Daha sonra ben kendi kendime inşallah berna recepin kız arkadaşıdır dedim ama değildi,zuhal bu arkadaşım berna diye tanıştırdı, ve hemen sevişmeye başladılar. Bense bernaya bakıp bakıp duruyordum ve en sonunda kuzenimin dudaklarına yumuldum,oda iştahlı bir şekilde beni öpmeye başladı,ve kulağıma usulca sadece bugece yabancı olalım dedi,ve bende tamam dedim,o an bernaya seni götten sikecem dedim berna korku ile olsada kabul etti,ve bernanın götüne usulca giriverdim,hafifden kasılıyordu ama içindeydim birkere,sıktıkca kendini ben sadece içinde oynuyordum,en sonunda içine boşaldığımda,biraz dinlendik ve bana önerek sevgilim amımı sikmicekmisin dedi,ve işte o unutulmaz sokuşu yaptım kuzenim altımda ve yılan gibi kıvranıyordu,amına sapladıkca sessiz bir şekilde irkiliyor gözlerini açıp her vuruşumda yavaş der gibi bakıyordu,o gece muhteşem bir sikiş şöleni olmuştu.
Ertesi gün akşam ailece kuzenlere gittik normalde eve geç gelen kuzenim, bizim gelceğimizi duyunca erkenden gelmişti. O gün evde gözüme baka baka beni odasına çağırdı yusuf şu bilgisayara bak kuzenim iki dakika dedi,bende kalktım ve odasına yöneldim evde iki aile oturmuş kalabalık bir ortam ve berna ben bilgisayara bakarken yusuf dün gece aklımdan çıkmıyor,ne olursun beni sik dedi bense kalabalık ortamda olamayacağını dışarda olur ancak dedim,o ise altımda klot yok eşortmanımı indirdi ve kabak gibi amcığı gözüküyordu,ve bende hemen pantolonumun fermuarını açtım ve arasında sikimi çıkardım,üzerine oturdu ve başladı zıplamaya bir yandan gözüm kapıda biri gelcek diye korkuyorum bir yandanda kuzenimi sikiyordum,oracıkta boşaldık ikimizde,daha sonra benim için amına spriyal taktırmış,sırf içine boşalayım diye haftada en az 4 gün sikişiyoruz ve berna ile evleneceğiz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder